tel. 510 73 83 83      biuro@24naszemeble.pl

Promocje
Stolik kawowy Franka
Stolik kawowy Franka
599,00 zł 499,00 zł
szt.
Stół rozkładany FIN 90x150 + 50cm - wenge
Stół rozkładany FIN 90x150 + 50cm - wenge
2 079,00 zł 799,00 zł
szt.
Stół rozkładany FIN 95x180 + 50cm - wenge
Stół rozkładany FIN 95x180 + 50cm - wenge
2 259,00 zł 899,00 zł
szt.
Produkt dnia
Nowości
Materac nawierzchniowy Visco
Materac nawierzchniowy Visco
189,00 zł
szt.
Materac nawierzchniowy Plus
Materac nawierzchniowy Plus
129,00 zł
szt.
Materac nawierzchniowy Standard
Materac nawierzchniowy Standard
99,00 zł
szt.
Materac piankowy Caress
Materac piankowy Caress
199,00 zł
szt.
Materac piankowy Bohemia
Materac piankowy Bohemia
232,00 zł
szt.
Materac piankowy Demeter
Materac piankowy Demeter
322,00 zł
szt.
Materac piankowy Posejdon
Materac piankowy Posejdon
339,00 zł
szt.
Materac piankowy 7-strefowy Eros
Materac piankowy 7-strefowy Eros
289,00 zł
szt.
Materac piankowy 7-strefowy Selene
Materac piankowy 7-strefowy Selene
272,00 zł
szt.
Front do zmywarki Scandi ZM 570x446
Front do zmywarki Scandi ZM 570x446
119,00 zł
szt.
Front do zmywarki Scandi ZM 570x596
Front do zmywarki Scandi ZM 570x596
149,00 zł
szt.
Front do zmywarki Scandi ZM 713x446
Front do zmywarki Scandi ZM 713x446
149,00 zł
szt.
Front do zmywarki Scandi ZM 713x596
Front do zmywarki Scandi ZM 713x596
179,00 zł
szt.
Szafka okapowa Scandi 50 GU-36 1F
Szafka okapowa Scandi 50 GU-36 1F
179,00 zł
szt.
Szafka okapowa Scandi 60 GU-36 1F
Szafka okapowa Scandi 60 GU-36 1F
179,00 zł
szt.
Reklamacje

Reklamację staramy się realizować w możliwie najkrótszym terminie.

Należy przesłać dokładny opis, zdjęcia uszkodzonego mebla / elementu / kartonu oraz zdjęcia etykiet z kartonów. W przeciwnym razie reklamacja może być rozpatrzona negatywnie lub uznana za płatną. UWAGA! Zdjęcia muszą być wykonane przed montażem (w przypadku mebli dostarczanych w paczkach do montażu), ponieważ reklamacji na uszkodzenia po montażu nie uwzględniamy (nie dotyczy wad ukrytych).

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Regulamin”.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta np.:

3.1. pisemnie na adres: ul. Parkowa 8 lok. 3, 98-420 Sokolniki;

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@24naszemeble.pl

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

4.1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

4.2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

4.3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Parkowa 8, 98-420 Sokolniki. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Poniżej znajduje się wzór formularza reklamacyjnego:

      

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl